torek, 15. november 2011

Bel Božič in CASE Study #65



Pozdravček moji dragi (so)blogovci. Ena hitra objavica predno skočim v toplo posteljo. Danes je bil dolg dan, namen sem imela objaviti tale post že tekom dneva, pa žal nisem uspela. Prehlad me je ujel in tako zadnje dni nisem bila v polnem "teku", danes pa sta zboleli tudi obe naši mali pikici. Upamo, da se kmalu pozdravita. Pripravila sem dve voščilnici za tokratni "CASE Study Challenge" s prečudovito inspiracijo nadarjene ustvarjalke Kryssi Ng. Sprva sem želela izdelati novoletno voščilnico z novoletnimi okraski, pa sem se premislila in si namesto okraskov zamislila snežinke, saj teh med izdelki še ni bilo, voščilnic z okraski pa je bilo kar nekaj. No do zdajle, ko sem končno uspela zaključiti z delom in objaviti svoje izdelke je tudi snežink že kar nekaj. Kljub temu... tukaj sta moji voščilnici:

Hello my dear bloggers. One quick post before I jump into bed. It was a long day today. I wanted to post that already during the day, but didn't managed to. A cold has catch me and I haven't been so great for the last few days. And now both of our daughters are sick too. We are praying that they get better soon. I prepared two cards for this weeks "CASE Study Challenge" with a fabulous inspiring creation from talanted Kryssi Ng. I first had the idea with christmas ornaments, but then changed my mind to a snowflake, since then there wasn't any cards featuring snowflakes but many featuring ornaments. Till I got to post my cards I saw that allready snowflakes have taken their part in this Case Study through other ladies. But still... here are my two cards:
















Moje opravičilo za malo slabšo kakovost fotografij, ampak je že kar trdna tema, ko pripravljam tale post. Spodaj še dve "skupinski" fotografiji.

My appologies for not best quality of pictures. It is pretty dark arround here, while I am writing my posts on the blog. Bellow are two more pictures of both cards together.

















Želim vam en lep večer, mirno noč in čudovito jutro. Hvala za vaše komentarje, ki mi dajejo svežo energijo in nove ideje.

To all of you sending warm wishes for a beautiful evening, peaceful night and gorgeous morning. Thank you for all your comments which are giving me a fresh energy and new ideas.

7 komentarjev:

  1. oh wow, these are stunning, a gorgeous pair...hope your week is aweosme!

    enjoy *~*

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da se boš prehlada hitro rešila.
    Čudoviti voščilnici. Všeč mi je postavitev ter gumbek na sredini snežinke. No, tudi ostalo je lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great effect you achieve with the embossing! Two great cards :) Thank you for joining us at CASE Study this week! xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta hudi, v zeleni pa mi je malenkost bolj všeč. In hitro se pozdravite....:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ravno sem odkrila tvoj blog in moram ti rečt...woooww... delaš prečudovite izdelke! Od zdaj naprej te obvezno spremljam ;) Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3