sobota, 14. april 2012

Vintage Roses and Butterflies Birthday



Pod mojimi prsti je nastala tokrat še ena voščilnica za v zbirko Vintage izdelkov. Inspiracija je bila povzeta po tokratnem "CASE Study Challengeu #86", katerega "častna gostja" je še vedno nadarjena oblikovalka "Laurie Schmidlin".

I've made another one for my collection of Vintage cards, that is getting bigger and bigger. I took the inspiration form this week's "CASE Study Challenge #86", where guest designer is still the very tallented "Laurie Schmidlin".


















Odločila sem se za nekoliko svetlejše odtenke. Uporabila sem vanila papir "Bo Bunny" in rjavkastega "Bo Bunny - newspaper". Obema sem pritrgala robove in jih osenčila z distressoma "Antique Linen" in "Vintage Photo". Na srednjega sem nato odtisnila najprej ozadje s pisavo in metuljčki od "Hero Arts" v odtenku "Antique Linen" in nato na sredino vrtnico s štampiljko "La Blanche" v "Chocolate Chip" odtenku. Ob desnem robu sem dodala dva trakova, v barvi lososa "First Edition Papers - Boho Chic" in v rjavkasti barvi "Bo Bunny - newspaper". Ob robovih sem jih perforirala, ob spodnjem robu pa preluknjala z robnim luknjačem "Marthe Stewart - diamond". Ob robu zgornjega pasu sem dodala čipko v nežno rožnati barvi, dve rožnati vrtnici in rjavkaste perlice. Osnovo za napis sem odtisnila s štampiljko "Just Rite - Fleur de Lis Labels Twenty" v "Chocolate Chip" rjavi barvi ter izrezala s "Spellbinders šablonami "Labels Twenty". Napis "Happy Birthday" sem odtisnila na paus papir in ga nekoliko privzdignjenega pritrdila na osnovo z vanila čepki. S 3D blazinicami sem vse skupaj pritrdila na voščilnico. Odtisnila sem še dva metuljčka iz zbirke štampiljk "Just Rite - Fleur De Lis Labels Twenty" v barvi Lososa, ju izrezala z malo belega roba in z nekoliko privzdignjenimi krilci pritrdila na osnovo, olepšala pa sem ju še z dvema mini rožnatima kristalčkoma.

I decided for a little bit brighter colors. I used vanilla paper "Bo Bunny" and Vintage brown paper "Bo Bunny - newspaper". I "cut" and distressed the edges with "Antique Linen" and "Vintage Photo". On the vanilla paper I stamped first a background with script and butterflies from "Hero Arts" in "Antique Linen" and then in the middle a rose from "La Blanche" in "Chocolate Chip" color. Along the right edge I added two layers, one in the color of "Poppy Parade" from "First Edition Papers - Boho Chic" and another one in "Vintage Brownn" color from "Bo Bunny - newspaper". I perforated them at the edges and on the bottom adge I used a punch from "Martha Stewart - diamond". Along the right edge from upper layer I added lace in soft rose color, two roses and small brown pearls. The base for the sentiment I stamped with "Just Rite - Fleur De Lis Labels Twenty" in "Chocolate Chip" color and cut it out with "Spellbinder dies - Labels Twenty". I stamped the sentiment Happy Birthday on a translucent paper in "Poppy Parade" and attached it with vanilla pins so that it is lifted up a bit in the middle. I attached all of it on the card base with 3D foam tape. I stamped two butterflies in "Poppy Parade", cut them out with a little white edge left and attached them on the base with wings up, only in the middle. I embellished them with two small rose rhinestones.


















Izdelala pa sem tudi notranjost voščilnice.

Počasi mi tale Vintage stil prirašča k srcu. :) Se beremo nekoliko kasneje, ko vam pokažem in predstavim še eno voščilnice iz zbirke najnovejših. Uživajte v dnevu!

I've also designed the isnide of the card.

I am beginning to like the Vintage style. :) I see you in a couple of hours, I have another card to show you from my collection of the new ones. Enjoy the rest of the day!

Aleksandra

7 komentarjev:

  1. This is so lovely. So many elements to your card. I think you really put your mark of individuality on the card that was the inspiration card. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako je pa tale čudovita... Mislim, da mi je med vsemi tvojimi čudovitimi voščilnicami tale še najbolj všeč... Lepo nedeljo ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  3. what a beautiful card! I love the stamping on the pattern paper and all the layers! what a wonderful creation!

    kar lepo kartico! Všeč mi je vzorec žiga na papirju in vse plasti! kaj čudovito ustvarjanje!

    OdgovoriIzbriši
  4. so soft and beautiful! You've really captured the vintage feel of Laurie's card. Thanks for playing with us over on CASE Study :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous card. Thanks for joining us at CASE Study!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, what a stunner!! Thank you for playing the CASE Study this week. xxx

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3