torek, 04. september 2012

Early autumn



Tudi izziv na blogu "CASE Study" je eden od priljubljenih, za katere mi je zadnje čase zmanjkovalo časa. Vendarle pa sem za rep ujela praznovanje njihovega 2. rojstnega dne in izziv "CASE Study Challenge #106", na katerem smo za inspiracijo morali uporabiti enega od svojih izdelkov. Izziv sem združila s tematsko-barvnim izzivom na "Embellish Magazine Blogu - Trees Color Trend Challenge".Tole je moja prva voščilnica:

I've also been neglecting the challenges over at one of my favourite blogs "CASE Study" lately. But I managed to catch for the tail their last 2.nd anniversary challenge #106, which was to case ourselves. I joined this challenge with the one over at "Embellish Magazine Blog - Trees Color Trends Challenge". This is my first card that I created months ago:

















Tole pa je moja nova voščilnica, na kateri sem uporabila temo in barvno inspiracijo tokratnega izziva na "Embellish Magazine" blogu.

And this is my new card that uses theme and colors from current challenge over at "Embellish Magazine":


















Izdelala sem tudi notranjost voščilnice...

I've also designed the inside of the card...


















In ujemajoče se uhančke:

... and a matching earings:
















To pa je zaenkrat vse z objavami za danes. Nekaj dela me še čaka, potem pa se grem stisnit k otročkom in možičku in sladko zadremuckat. :) Lep večer in mirno noč želim!

And this is it with posts for today. I have some work to do and then I will go snuggle with my kiddos and hubby. :) Have a nice evening and a peaceful night!

Aleksandra

8 komentarjev:

  1. WOW, you're so creative! These are all fabulous! Thanks for joining us at CASE Study this week!

    OdgovoriIzbriši
  2. what beautiful cards! Love how you've coloured both in different ways. Thanks so much for playing with us over on CASE STudy :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Both cards are just so very beautiful but that second card is outstanding and the colours you have used work wonderfully together, you have a great eye for design.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako so lepe in kako lepo si jih barvno uskladila!
    Zelo zelo cart :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je komplet voščilnice in uhanov. Enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta; prva mi zaradi barv deluje "afriško", druga "savansko", uhani so pa sploh nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! You are amazing - both cards are fabulous! I love the design for the inside of the second card too, it's good enough for the front of the card!

    The matching earrings are terrific too!

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3