nedelja, 2. december 2012

Holiday wreath



Po spet dolgem času (zadnje čase sem zasuta z delom za naročila), spet objavljam eno voščilnico, ki je nastala po navdihu izziva, in sicer tokrat "The Shabby Tea Room challenge Week #142", kjer naj bi uporabili zgolj nevtralne barve. Izdelala sem tole novoletno voščilnico knjigo.

After a long time (lately I am mostly dealing with completing the orders) I am finaly again publishing a card that I made after the inspiration from the challenge, this time "The Shabby Tea Room - Week #142" for which we were limited to use only neutrals. I made this holiday book card.

















Tale venček sem izdelala sama in mi je vzel ogromno časa. Iz papirja sem izrezala tri obročke, ki sem jih s 3d blazinicami pritrdila enega na drugega, nato ovolia z rjavo travo in čez še s svetlečimi laski. Dodala sem srce, ki sem ga posula z belimi bleščicami in nanj metuljčka z rjavimi bleščicami. Na venček pa sem dodala nekaj raznobarvnih perlic in nekaj kristalov Swarowski.

This wreath took me some time to get it finished. I cut out three rings from a white cardstock and tape them together with 3D foam tapes. I then wrapped them with some kraft braun grass and with some sparkling threads. I added a heart which I covered with white glitter and a butterfly which I covered with brown glitter. I added some pearls and some Swarowski rhinestones on the wreath.

Upam, da vam je všeč. Želim vam en čudovit preostanek nedelje in pojdite se malo zabavat na snegec. :)

Hope you like it. I wish you a beautiful and peaceful sunday evening and go get some snow fun. :)

Aleksandra

9 komentarjev:

  1. Zelo lep končni izdelek, venček je pa top. Pridna.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, koliko dela si vložila v to "knjigo"! Enkratna je in jo samo občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična knjiga in v njej je res videti ogromno dela, ampak se je izplačalo, kajne, saj izgleda res lepo. Venček na pravi strani pa je skrbno izdelan :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo! Venček je čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zelo lep izdelek in vsa čast za tale mini venček.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita knjigica. Sploh mi je všeč tale mini venček. Čudovito. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako lepo. Venček je čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3