torek, 27. marec 2012

Vintage Roses



Lep pozdravček vsem. Danes me čaka še kar nekaj dela, zato ena malo bolj kratka objava. S temle izzivom sem se borila kar nekaj časa, danes pa sem končno dobila idejo, ki mi je bila všeč. Izdelala sem rojstnodnevno voščilnico, po barvni paleti na "Embellish Magazine Blog", ki je bila močna roza, nežna roza, močna modra in kraft. Tema izziva pa so bile rožice, takšne in drugačne.
Nastala je tale voščilnica:

Hello to all in a blogoland. I have quite some work to do today, so I will make one shorter post. I was dealing with one of the challenges quite some time and today I finally got the idea that I liked. I made a birthday card after the color palette on "Embellish Magazine Blog", which features two pink, blue and kraft color. The theme of the challenge are all kinds of Rosettes. I've made this card:


















Uporabila sem "Just Rite" štampiljke. Papirji so "Ledger Paper Pad" od "Prime" in še eni drugi, vendar moram priznati, da ne vem točno kateri so. Upam, da vam je moja kreacija všeč. Zdaj pa naprej na delo. Lep večer želim vsem.


I've used Just Rite stamps. Papers are "Ledger Paper Pad" from "Prima" and another one, but I have to admit I don't know exactely which one are they. Hope that you like my creation. Now I have to go back to work. Have a fun evening.

Aleksandra

2 komentarja:

  1. Lovely card, very vintage looking!

    OdgovoriIzbriši
  2. These are so nice! Great idea to make a matching set! :) So glad you joined us for the Embellish Color Trends Challenge!

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3