ponedeljek, 5. januar 2015

Prima January Color Challenge and some of the greatest Prima projects of previous year


I fell in love with Prima products, when Rayher Slovenia asked me few months ago to prepare some special projects with Prima for them. This were my most challenging projects that I haven't had the opportunity to share on the blog yet, since my year was pretty bussy with orders. I would be honoured to share some of them with you today. I also have a special treat for you... another one of my latest Prima projects - Book shadow box card, that was designed with new January color challenge on Prima blog in mind. It will be a present for a little boy named Patrik who will be having his Baptism next week. Hope you'll enjoy scrolling through pictures as much as I loved doing al of these projects.

V Prima marketing materiale sem se dokončno zaljubila, ko me je Rayher Slovenija poprosil, da zanje pripravim nekaj izdelkov s Prima materiali. Nastali so najzahtevnejši projekti doslej in vseh vam na mojem blogu še nisem uspela predstaviti, saj so bili dnevi lanskega leta resnično do zadnjega zapolnjeni z naročili. Z veseljem nekatere izmed njih delim z vami danes. Za vas pa imam pripravljeno še posebno presenečenje - novo knjigico Shadow box, ki je nastala z najnovejšim Januarskim barvnim Prima izzivom v mislih. V dar jo bo prejel mali Patrik, ki bo v naslednjem tednu prejel svoj Sveti krst. Upam, da vam bo všeč in da boste pri pregledovanju slikic uživali tako zelo, kot sem uživala jaz med delom.






























And here are some of my previous year Prima special projects.

In tukaj je nekaj mojih lanskoletnih posebnih Prima projektov.







































Hope you like it and I left you at least a little bit inspired for today. I will be very happy of your comments. Have a great day!

Upam, da so vam izdelki všeč in da so v vas pustili vsaj nekaj svežega navdiha. Vesela in počaščena bom nad vašim obiskom in komentarji. Uživajte v preostanku dneva!

9 komentarjev:

  1. Aleksandra, same čudovite in dih jemajoče kreacije si pokazala, res sami presežki v idejah, izvedbi, končni podobi.
    Vse, vse dobro v novem letu tebi in tvojim najdražjim, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so tole dih jemajoce kreacije in za nekatere mi sploh ni jasno, kako si jih uspela narediti. :)) Bi bila zelo vesela, ce bi nas veckrat razveselila s svojimi objavami :) Vse dobro v novem letu ti zelim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo same krasne stvatvari! Za oči napast! lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz se podpišem pod že napisane komentarje. Tvoji izdelki so res...wauuu.
    V novem letu ti želim vse dobro in lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. This is SOOO Gorgeous! The typewriter just knocked me out!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar pogrešam te na blogu in upam, da bomo v tem letu lahko večkrat prišli na obisk.
    Krasne stvari delaš. Prave mojstrovine so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, what stunning project you do!
    Lot of inspiration! Thanks

    Katja/Mezzanotte

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito!!!! Ideja, izvedba, barve.....vsak izdelek je svet zase!

    OdgovoriIzbriši

Your comments make my day! <3